Motiv. Google AdWords-campagne

Motiv is specialist in ICT-beveiliging. Het bedrijf schakelde Contentbureau.nl in voor Google Adwords-campagnes. In dit geval voor een online opslagdienst van het bedrijf. Voor ons betekende dat dat wij na een uitgebreid keywordonderzoek bepaalden op welke zoektermen de doelgroep van Motiv zoekt. Is dat ‘online bestanden opslaan’ of bijvoorbeeld ‘veilig bestanden delen’? Toen dat eenmaal duidelijk was, optimaliseerden we de landingspagina zodat deze beter converteerde, schreven we pakkende advertentieteksten, bepaalden we het budget en activeerden we de campagne in Google AdWords.

Een goede campagne stopt daar echter niet. Daarom checkten we dagelijks hoe zoekwoorden, advertenties en campagnes presteerden. Op basis daarvan optimaliseerden we voortdurend: kiezen we voor andere zoektermen? Moeten we een andere call-to-action kiezen in de advertentietekst? Of geven de conversies aanleiding tot andere actiepunten? Contentbureau.nl hield de vinger aan de stats. En Motiv bleef dankzij onze uitgebreide e-mailupdates continu op de hoogte van de resultaten.

Het resultaat? Een voortdurende stroom van grotendeels nieuwe bezoekers die in aanraking kwam met de Motiv-oplossing. Een veel hogere naamsbekendheid. En regelmatig aanvragen voor een demo.

Ook interesse in een Google AdWords-campagne via Contentbureau.nl? Zoek ons e-mailadres of telefoonnummer op de contactpagina. Je vindt het vast wel.