Advertorials. Informatief alternatief

Reclame: je wordt ermee doodgegooid. Geen wonder dat consumenten tegenwoordig de vleesgeworden adblockers zijn. Hoe meer reclame ze voorgeschoteld krijgen, hoe minder ze er daadwerkelijk zien. Dus waarom zou je harder schreeuwen? Je kunt immers ook meer vertellen. Met een combinatie van redactie en commercie, zoals een advertentie ‘vermomd’ als redactioneel stuk: een advertorial. Want advertising plus editorial geeft… juist ja.

Lees ook onze blogpost: ‘Hoe schrijf je een advertorial: 3 tips’ >>

Jouw boodschap op een relevant medium, met het uiterlijk van een redactioneel artikel. Dat is een advertorial die terechtkomt bij jouw doelgroep én daadwerkelijk gelezen wordt. Of in ieder geval: de kans daarop is groter dan bij een advertentie. Klinkt te mooi om waar te zijn toch?

Meer informatie over een advertorial?

Goed nieuws: Contentbureau.nl staat te trappelen om voor je aan de slag te gaan met deze vorm van branded content. Wij creëren met liefde een knaller van een advertorial. Zonder commercieel sausje, maar krachtig, helder en van goede kwaliteit. Amusant in plaats van irritant. Met of zonder krachtig beeld, in een creatief jasje of serieus colbert. Jij roept, wij draaien. Stuur ons een mail via info@contentbureau.nl of bel 030 – 20 80 059 voor meer informatie.