Vindbaarheid. Google it

Een van de belangrijkste argumenten om gericht aan contentmarketing te doen is vindbaarheid. Op de grootste zoekmachine ter wereld. Maar ook op de sociale media, de plek waar jouw doelgroep zich online misschien wel het meest bevindt. Het creëren van relevante content is daarbij de heilige graal.

Uiteraard begin je altijd bij het optimaliseren van je teksten en andere content voor Google (SEO). Daarbij houd je je doelgroep in het achterhoofd en gebruik je woorden die zij ook gebruiken bij het zoeken. Eenmaal onderweg versterk je jouw vindbaarheid met relevante, inspirerende, humoristische of anderszins boeiende content. Zie vervolgens hoe de gecombineerde krachten van sociale media én jouw eigen, unieke content ervoor zorgen dat anderen daarnaar linken – zonder erom te vragen!

Lees ook onze blogpost: ‘Hoe word je online beter vindbaar? Drie SEO-tips voor je website’ >>
Of kies voor: ‘Adverteren in Google: drie SEA-tips’ >>

Nu kun je dit proces zelf doen, prima natuurlijk. Maar met de ondersteuning van Contentbureau.nl ben je een stuk zekerder van een goed eindresultaat. En wil je adverteren op Google via AdWords? Ook dat is voor ons geen probleem. Je vindt ons via info@contentbureau.nl en 030 – 20 80 059.